Sunday 17 November 2013

✪ Phyto Science Double Stem Cell Malaysia

RAHSIA SIHAT, CANTIK & AWET MUDA 
Cara Mudah Untuk Menjaga Kesihatan & Kecantikan Diri

Duta Produks  Datin Paduka Umie Aida




Memperkenalkan Produk Makanan Penjagaan Kesihatan Dan Awet Muda Pilihan Masa Kini. Bagi Anda Yang Pentingkan Kesihatan Diri, Kecantikan Kulit Dan Wajah Serta Awet Muda, Maka Produk Berasaskan Teknologi Stemcell Terlaris Keluaran Phyto Science Sdn Bhd iaitu "PhytoCell Double Stem Cell". Merupakan Produk Makanan Kesihatan Masakini Dan Sesuatu Yang Amat Anda Perlukan Untuk Hidup Yang Lebih Sihat Dan Tampil Menawan Sepanjang Masa!

Produk Anti-Penuaan Dan Kesihatan Diri Berasaskan Teknologi Stem Cell Terkini. Gabungan Apple Stem Cell Dan Grape Stem Cell Serta Diperkayakan Lagi Oleh Khasiat Acaiberry Dan Juga Blueberry Untuk Khasiat Dan Kesan Yang Berganda...!

Double Stem Cell adalah hasil teknologi PhytoCellTec Malus Domestica, iaitu berasaskan sel stem tumbuhan untuk perlindungan dan pembaharuan sel stem manusia. Tujuan utama adalah untuk membantu sistem sel tubuh agar berupaya meningkatkan aktiviti pembaharuan atau penghasilan semula menggantikan sel tubuh yang telah rosak akibat kecederaan dan faktor usia. 

Ramuan Utama:
Sel Stem Epal PhytoCellTec™,
Sel Stem Anggur PhytoCellTec™,
Ekstrak Acaiberry, Blueberry.

Kuantiti:
1 Pek (Kotak) - 14 Sachets

Harga Pasaran:
RM250 Untuk Setiap Pek

No comments:

Post a Comment