Saturday 14 December 2013

✪ Rahsia Double Stem Cell

6 RAHSIA DOUBLE STEMCELL YANG PERLU ANDA TAHU.

RAHSIA 1 :
Menghilangkan Kedutan, Memutih & Menggebukan Kulit Seluruh Badan 
Memang tak seronok kalau tiba-tiba orang panggil anda "Makcik" Tapi apakah daya, masa tetap berjalan. Proses penuaan adalah proses yang normal tapi dengan menganjalkan kulit, kedutan yang nampakkan "tua"  tersebut boleh dikurangkan. Yang best kalau selalu dipanggil "cik adik manis" dan serbuk double stem cell ini boleh membantu. Sebatian yang unik (Apple & Anggur stemcell) dan Antioksidan menjadikan kulit lebih muda dan segar. Sel-sel ini akan bertindak mengurangkan kedutan pada kulit terutama kulit muka dan mengaktifkan sel-sel kulit badan.

Hasilnya menjadikan kulit gebu, halus , licin, anjal dan menjaga kelembapan kulit agar kulit sentiasa segar dan bermaya. bahan utama Apple Stem Cell telah dikaji oleh saintis bahawasanya di dalam sebiji buah epal iaitu hanya epal (Uttwiler Spatlauber apple) yang berada di kawasan Switzerland mengandungi stem cell untuk anti aging... Sel ini dapat meningkatkan keupayaan sel kulit manusia bertahan lebih lama... Kesannya kulit akan kelihatan muda dan cerah.

0.1% stem sel epal uttwiler spatlauber boleh meningkatkan 80% stem sel manusia. Dan istimewanya Produk Double stemcell ini mempunyai 2% stem sel epal uttwiler spatlauber di dalamnya!!!

Bermaksud peratusan % lebih tinggi memudahkan sel baru cepat terhasil. Itu sebabnya kenapa hanya dalam masa 5 minit terus berlaku perubahan pada kulit wajah.Kedutan & garisan halus akan berkurangan. Penggunaan selama
2 minggu boleh menghasilkan 8% kedutan bekurangan manakala 4 minggu menghasilkan 15% kedutan akan berkurangan.

RAHSIA 2: Perlindungan Dari Cahaya UV Matahari Merbahaya, 30 Kali Lebih Lama
Bila anda berdiri di tengah panas, ia sebenarnya melemahkan kulit anda. Bila kulit anda lemah, ia tidak tahan lama dan menyebabkan kulit semakin berkedut, berjeragat, dan tak sihat. Mungkin anda tak pernah terfikir, perlindungan dari cahaya matahari UV sebenarnya penting untuk mengekalkan kecantikan.

RAHSIA 3: Mengembalikan Tenaga & Stamina
Acai Berry membantu tubuh mendapatkan kualiti rehat yang lebih baik, agar dapat memulakan hari dengan tubuh badan yang lebih segar pada setiap pagi.

RAHSIA 4: Perjalanan darah lebih lancar & Menguatkan Jantung
Apabila Double stemcell ini memasuki badan, ia memberikan haba yang merangsang aliran darah yang lancar bermakna lebih banyak oksigen dan nutrien dibawa ke bahagian otak & badan dan sekaligus dapat meningkatkan tenaga, merehatkan dinding saluran darah melalui kesan oksida nitrik yang terdapat di dalamnya disamping meningkatkan daya ingatan dan kejelasan mental.

RAHSIA 5: Bakar Lemak Dalam Badan Merendahkan Kolestrol
Pengurangan Berat Badan – Acai Berry dapat meningkatkan kadar metabolism badan, menyingkirkan bahan buangan dan toksin yang banyak.

RAHSIA 6: Hanya 15 Saat Untuk Dikemam di Dalam Mulut!
(sesuai bagi wanita sibuk yang mahu cantik)
Hanya perlu guna sepaket sehari. Bukan saja sepantas kilat untuk diambil, malah menjimatkan. Tak perlu tergopoh-gapah waktu pagi masa bersiap untuk pergi kerja. Masa boleh jimat, dan kecantikan pun terjaga rapi. Bila keluar rumah penuh dengan keyakinan diri.

No comments:

Post a Comment